Przetestuj Dietę Systemową przez 7 dni! Sprawdź ofertę

Podstawowe zasady zdrowego grillowania

Podstawowe zasady zdrowego grillowania
zasady zdrowego grillowania

Podczas grillowania często pada pytanie czy grillowanie jest zdrowe? Wszystko zależy jednak od tego w jaki sposób i co grillujemy, więc na szczęście nie musimy rezygnować z tej przyjemności.
Pewne jest to, że grillowanie „odchudza potrawy”, a wszystko dzięki powolnemu procesowi wytapiania się tłuszczu nad rozgrzanymi węglami. Dzięki temu mięso traci nawet do 20% tłuszczu. Przyjrzyjmy się temu bliżej:

zasady zdrowego grillowania
zasady grillowania

Do warzyw dodajcie zawsze odrobinę oliwy z oliwek i swoje ulubione zioła, wzmocni to ich smak i zapach. Na to czy nasza potrawa z grilla będzie zdrowa składa się kilka ważnych punktów.

  • Po pierwsze sposób rozpalania grilla.
  • Po drugie ważne jest co grillujemy.
  • I po trzecie jak grillujemy.

Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziecie poniżej. Przygotowałam dla Was podstawowe zasady zdrowego grillowania.

zasady zdrowego grillowania

Powiązane posty

Jak rozłożyć makro na posiłki?

Rozkład makro w diecie określa, jaki procent całkowitej liczby kalorii pochodzi z każdego z grupy makroskładników, czyli węglowodanów, tłuszczy i białka. Zrównoważone spożycie makroskładników jest

15 odpowiedzi

  1. nie wiedziałam, że jedzenie grillowane jest mniej kaloryczne 😀 fajnych i ciekawych rzeczy się tu dowiedziałam 😀 ja miałam wczoraj rozpocząć sezon na grillowanie, ale niestety pogoda nie dopisała i nic z tego nie wyszło 🙂 pozdrawiam i obserwuję :))

  2. Pierwsze grillowanie już za mną, standardowo była kiełbaska i skrzydełko 🙂 Muszę następnym razem koniecznie dodać warzywa! 🙂

  3. Jeszcze w tym roku nie grillowałam – niestety pogoda w moim regionie nie rozpieszcza ;(
    Osobiście bardzo lubię potrawy z grilla i myślę że zastosuję się do kilku zasad które przytoczyłaś w tym poście.
    Dziękuję za odwiedziny, ja także zaobserwowałam i będę regularnie zaglądać 😉

  4. ja już pierwsze grillowanie zaliczyłam 🙂 osobiście grilluję bez użycia tłuszczu i chude mięso. chętnie robię dla siebie szaszłyki z piersi kurczaka i różnych warzyw, lub, np. marunuję mięso i warzywa w przyprawach na minimum na kilka godzin przed grillem i później wszystko poporcjowane piecze się w folii [wychodzi wspaniale przyprawione i soczyste]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *